Kako smršati u butinama: 7 super načina da saznaš kako smanjiti butine

kako smanjiti butine
Feb 15, 2020

“Kada ti se noge umore, trči srcem.”

Nepoznati autor

Ne postoji čarolija pomoću koje možeš ciljano da skineš celulit isključivo na butinama, ili na bilo kom drugom delu tela.

Objašnjenje je prosto – smršati u butinama znači smršati u celom telu.

Znamo da ovo nije informacija koju priželjkuješ da pročitaš.

Dobra vest je da postoji nekoliko strategija koje možeš da primeniš da skineš salo sa butina, izgubiš višak kilograma i napokon izgledaš bolje.

U nastavku teksta čekaju te konkretni i korisni saveti na temu kako najbrže smršati u butinama.

Zašto se stvara salo na butinama?

Već smo pisali o tome šta su masti i zbog čega je taj makros značajan za tvoj organizam.

Do problema dolazi kada se u tvom telu nagomila veći procenat masti nego što je telu potrebno.

Višak masnoće u tvom organizmu stvara se onda kada unosiš više kalorija nego što tvoje telo može da iskoristi ili sagori.

Mesto na kojem tvoje telo skladišti masti većim delom određuje tvoja genetika.

Žene imaju tendenciju da skladište salo na bokovima, donjem delu stomaka i na unutrašnjosti butina.

Muškarci takođe mogu imati salo sa unutrašnje strane butina, iako se kod pripadnika jačeg pola salo češće skladišti u abdominalnom pojasu.

Bez obzira na to kom polu pripadaš, sledećih 7 OneFit načina za mršavljenje butina pomoći će ti da otkriješ kako smanjiti butine brzo i bez glavobolje.

1. Kako smršati u nogama: Budi u kalorijskom deficitu

Kalorijski deficit smo detaljnije objasnili u postu Plan ishrane za mršavljenje, zbog čega ćemo sada da se fokusiramo na njegovu primenu u kontekstu skidanja sala sa butina.

Ukoliko želiš da smršaš u butinama, onda je logično da tvoj cilj bude mršavljenje.

Za dolazak do najboljih rezultata u mršavljenju butina OneFit tim stručnjaka preporučuje 10% kalorijskog deficita.

Pri tome je veoma važno da ne pokušavaš ekstremno da smršaš u kratkom vremenskom periodu, već da postepeno, u toku nekoliko meseci dođeš do svog cilja.

Na ovaj način izbegavaš zamku koju uzrokuju nerealna pitanja kao što su:

Kako smrsati u nogama za 5 dana?

Kako smanjiti butine za 5 dana?

Postepenim mršavljenjem takođe se štitiš od čuvenog jo-jo efekta, koji se javlja kada osoba naglo smrša, a zatim isto tako naglo vrati kilograme, često prelazeći svoju inicijalnu težinu.

2. Kako skinuti salo sa butina: Smanji unos ugljenih hidrata

Kada tvoje telo pretvori ugljene hidrate u glikogen, oni se zajedno sa vodom skladište u jetri i mišićima.

To znači da što više ugljenih hidrata jedeš, to više vode tvoje organizam skladišti.

Upravo iz ovog razloga osobe na dijeti koja ne sadrži namirnice bogate ugljenim hidratima primete da gube i po nekoliko kilograma u kratkom vremenskom roku.

Velika većina tih kilograma se zapravo odnosi na višak vode.

3. Kako smršati noge: Jedi više vlakana i proteina

Koncipiraj svoje obroke tako da unosite proteine i namirnice bogate vlaknima.

Prednost unosa ova dva makronutrijenta ogleda se u činjenici da oni povećavaju osećaj sitosti dok istovremeno unosiš manji broj kalorija.

Proteini su nezamenljivi za izgradnju nemasnog mišićnog tkiva koje utiče na to da tvoje noge izgledaju sjajno.

Iako neke studije ovde predlažu konkretan dnevni unos vlakana i proteina, OneFit sertifikovani tim nutricionista saglasan je u oceni da je personalizovan plan ishrane jedino ispravno rešenje.

4. Kako stanjiti noge: Unosi dovoljno vode

Ovo na prvi pogled zvuči kao šala, ali istina je da što manje vode piješ, to će tvoje telo više vode da zadržava.

Zbog toga je redovna hidratacija tvog organizma od presudnog značaja.

Kada piješ puno vode, ti na taj način pomažeš telu da izbaci višak soli i tečnosti koje tvom organizmu nisu potrebne, ujedno smanjujući nadimanje.

Ovo takođe pomaže u suzbijanju apetita, zato što tvoje telo dehidraciju može pogrešno da definiše kao glad.

Naš savet je da unosite dva do tri litra vode dnevno, čak i više, ukoliko vežbate ili se nalazite u toploj sredini.

5. Kako smršati u nogama: Vodi računa o unosu soli

So doprinosi tome da tvoje telo zadrži višak vode.

To može dovesti do nadimanja celog organizma, uključujući kukove, noge i butine.

Interesantno je da se voda ponaša kao pratilac soli, usled čega povećani unos slane hrane rezultira skladištenjem vode u telu.

Smanjivanjem unosa soli smanjićeš količinu vode u telu, što će vrlo brzo dovesti do toga da ti odeća još bolje stoji.

Prema preporukama Američkog udruženja za srce, većini ljudi potrebno je oko 1500 miligrama natrijuma dnevno (gornja granica je 2300 miligrama), ali mnogi unosi znatno više od toga.

Odrekni se unosa velike količine soli tako što ćeš ograničiti konzumiranje prerađene hrane, kao što su sosevi, konzervirana hrana i supe, koje su često prepune natrijuma.

6. Kako smanjiti obim butina: Dodaj još elektrolita u ishranu

Verovatno znaš da se elektroliti mogu naći u raznim sportskim napicima.

Možda ne znaš da su elektroliti poput kalcijuma, magnezijuma i kalijuma sastavni deo mnogih zdravih namirnica koje već postoje u tvojoj ishrani.

Svi ovi elektroliti, a posebno kalijum, mogu ti pomoći da smanjiš količinu soli u telu.

Što više elektrolita imaš, to će tvoje telo manje soli da zadrži.

Jogurt, banane i tamno zeleno povrće kao što su spanać, rukola i kelj odlični su izvori različitih vrsta elektrolita.

7. Kako skinuti butine: Napravi svoj lični OneFit plan ishrane

Poslednji i najdelotvorniji način za skidanje butina je tvoj lični OneFit plan ishrane.

Tvoj personalizovani plan ishrane za skidanje butina skrojen je namenski u skladu sa tvojim potrebama i unetim parametrima.

To znači da pomoću tvog OneFit plana ishrane pitanje kako skinuti salo sa unutrašnje strane butina prestaje da bude misterija.

Ovom prilikom te podsećamo da je tvoj lični One Fit plan ishrane za skidanje celulita sa butina:

  • Personalizovan
  • Efikasan
  • Povoljan

OneFit ti dodatno nudi mogućnost da na svojoj profilnoj stranici vodiš evidenciju o namirnicama koje unosiš, što ti može pomoći da planiraš obroke, ali i da pratiš svoj napredak.

Svakodnevni život pun je izazova i obaveza, zbog čega planiranje obroka i vođenje evidencije spadaju u mudre odluke.

Odabirom mršavljenja za svoj cilj i naručivanjem OneFit plana ishrane već danas možeš da započneš svoju misiju smanjivanja i zatezanja butina.

Zaključak

U ovom blog postu predstavili smo ti 7 odličnih načina uz pomoć kojih ćeš u praksi moći da naučiš kako smanjiti butine.

Kao što možeš da zaključiš, smršati u nogama proces je za koji su potrebni vreme, volja i personalizovan plan ishrane.

Ako te interesuje da saznaš više o zdravoj ishrani, onda poseti OneFit blog sekciju.

Za privlačne butine,

Tvoj OneFit

Najčešća pitanja na temu kako smanjiti butine

Višak masnoće u tvom organizmu stvara se onda kada unosiš više kalorija nego što tvoje telo može da iskoristi ili sagori. Iz tog razloga se pojavljuje i salo na butinama.

Mršavljenje samo na pojedinim delovima tela nije moguće. Ako želiš da smršaš u nogama i butinama neophodno je da budeš u kalorijskom deficitu, odnosno da unosiš manje kalorija nego što trošiš, i na taj način postepeno i na zdrav način mršaviš na nivou celog tela.

Da mršavljenje ne bi bilo previše naglo i na taj način dovelo do slabljenja imuniteta, gubljenja mišićne mase i usporavanja metabolizma, predlažemo da praviš deficit od 10% u odnosu na tvoju dnevnu potrošnju kalorija. To će obezbediti dovoljno blago i postepeno topljenje masnih naslaga na celom telu, pa i na nogama i butinama.

Da. Kalorijski deficit se najlakše ostvaruje smanjenjem unosa ugljenih hidrata, a sa druge strane povećaš konzumiranje namirnica bogatih proteinima i vlaknima.

Ovo svakako preporučujemo. Kvalitetan plan ishrane kojeg se posvećeno pridržavaš, omogućiće ti da smršaš onoliko koliko želiš, a samim tim dovedeš svoje noge i butine do savršenstva. Zbog toga predlažemo da pogledaš planove ishrane koje smo ti pripremili, radi ostvarenja svog cilja u ishrani.

Naruči plan ishrane

Po ceni od samo 990 dinara naruči svoj lični plan ishrane
i kreni ka ostvarenju svog cilja već danas.

NARUČI PLAN ISHRANE
© Sva prava zadržana. OneFit 2020