Ishrana za definiciju: Kako da napraviš najbolji plan ishrane za definiciju?

plan ishrane za definiciju
Mar 06, 2020

Dobar izgled na plaži može da bude stavka zbog koje je ishrana za definiciju mišića na ceni.

Mogućnost da privučeš zgodnu osobu suprotnog pola takođe se računa kao dobar razlog da imaš plan ishrane za definiciju.

Zato se mnogi ljudi bez puno razmišljanja odluče za rigorozne dijete ne bi li brzo i lako smršali.

Greška koju tom prilikom prave ogleda se u činjenici da plan ishrane za definiciju nije isto što i plan ishrane za mršavljenje.

U ovom OneFit blog postu objasnićemo zašto definicija mišića zahteva preraspodelu kilaže i kako ti personalizovani OneFit plan ishrane za definiciju u tome može pomoći.

Zašto ti treba plan ishrane za definiciju mišića?

Redovno vežbaš i retko propuštaš treninge, ali ne uspevaš da dođeš do definicije mišića.

Šta ti nedostaje za bolji rezultat?

Odgovor je – plan ishrane za definiciju mišića!

Kod mnogih vežbača i sportista koji imaju puno mišićne mase često se dešava da se pojedine mišićne grupe teško raspoznaju.

Definicija mišića ne znači da je potrebno da pojačaš treninge radi izgradnje više mišića.

To zapravo znači da je došao trenutak da obratiš pažnju na svoj plan ishrane za definiciju mišića.

Šta zahteva adekvatan plan ishrane za definiciju?

Svako voli da bude zdrav, zategnut i poželjan.

Ako i ti želiš da se osećaš tako, onda je neophodno da redovno vežbaš i imaš pravilnu ishranu.

Za uspešnu definiciju mišića neophodna su tri elementa:

  • Izgradnja mišića
  • Održavanje novoizgrađenog mišića
  • Plan ishrane za definiciju

Kao što smo pomenuli, čvrsto i mišićavo telo ne znači da treba da jedeš manje i smršaš.

Adekvatan plan ishrane za definiciju zahteva preraspodelu kilograma.

To ćeš postići time što ćeš smanjiti procenat masti u telu (eng. body fat) u korist čiste mišićne mase (eng. lean body mass).

Ovo se još naziva i faza rezanja (eng. cutting phase), u toku koje se ostvaruje kalorijski deficit.

Izuzetno je bitno da ne pokušavaš naglo da smršaš jer će to dovesti do gubitka mišićne mase, dok je tvoj pravi cilj da se oslobodiš viška telesnih masti.

Koja je najefektnija ishrana za definiciju trbušnjaka?

Kada se pomene definicija mišića, ishrana se sa razlogom stavlja na prvo mesto.

Pravilna ishrana za definiciju mišića je tvoja zvezda vodilja za dobar izgled na plaži i privlačenje osoba suprotnog pola.

Otud ne čudi što ishrana za definiciju trbušnjaka funkcioniše po istom principu.

Efektna ishrana za definiciju trbušnjaka identična je ishrani za definiciju mišića celog tela.

Svaki organizam se razlikuje i to je osnovni razlog zbog kojeg ti je potreban OneFit lični plan ishrane za definiciju.

Pored toga, za definisanije telo pomoći će ti sledeći OneFit saveti za ishranu za definiciju:

  • Unosi više namirnica bogatih proteinima
  • Jedi dobre masne kiseline
  • Smanji unos ugljenih hidrata

Za dolazak do zategnutog tela i izražene definicije mišića neophodno je da imaš i dobro izbalansiran jelovnik.

Ishrana za definiciju mišića: Jelovnik te vodi ka uspehu!

Vežbe za definiciju mišića samo donekle mogu da ti pomognu da bolje izdefinišeš telo.

Rešenje zagonetke za definiciju mišića nalazi se u ishrani i jelovniku za definiciju.

S tim u vezi, jelovnik za definiciju mišića može da sadrži sledeće namirnice:

  • Cela jaja
  • Kelj
  • Spanać
  • Brokoli
  • Karfiol
  • Kupus
  • Kuvani krompir
  • Nemasna govedina
  • Pileće grudi
  • Losos
  • Tuna

Upravo smo naveli neke od pogodnih namirnica za izgradnju privlačnog, mišićavog tela.

Do njega te deli poslednji korak, a to je da naručiš svoj OneFit plan ishrane za definiciju.

Ako je procenat telesne masnoće u tvom telu previsok, ni najbolji plan treninga neće moći da ti pomogne da dođeš do definicije mišića.

Ono što može da ti pomogne je najbolji plan ishrane za definiciju.

OneFit plan ishrane za definiciju uspešno te vodi do tvog cilja jer ima sledeće prednosti:

  • Prilagođen tvojim potrebama
  • Pristupačan tvom džepu
  • Pogodan za uštedu tvog vremena

Iako vežbanje može da ubrza tvoj put ka sagorevanju masti, OneFit plan ishrane za definiciju je signalizacija na tom putu.

Zaključak

Najnovijim OneFit blog postom objasnili smo značaj koji za tebe ima ishrana za definiciju.

Takođe smo potanko prikazali kakve benefite može da ti donese OneFit plan ishrane za definiciju.

Pozivamo te da posetiš OneFit blog sekciju i dodatno se informišeš o ishrani i treninzima.

Za uspešnu definiciju,

Tvoj OneFit

Najčešća pitanja u vezi sa planom ishrane za definiciju

Osnovni cilj ishrane za definiciju je smanjenje procenta telesnih masti u telu. Na taj način povećavaš procenat svoje čiste mišićne mase, a to je glavni preduslov za dobijanje definisanog tela.

Ne, u slučaju da nemaš višak kilograma. Ukoliko imaš višak kilograma, gubljenje kilograma će ti pomoći na putu ka definiciji mišića. Da bi plan ishrane za definiciju dao rezultat, najvažnije je da preraspodeliš svoju kilažu u korist čiste mišićne mase, što postižeš smanjenjem procenta telesnih masti.

Za postizanje idealne definicije, preporučujemo 7-12% telesnih masti za muškarce i 15-20% telesnih masti za žene.

Ovo zavisi od tvoje početne pozicije, koja se odnosi na aktuelan procenat masti u tvom telu. To znači da dolazak do definisanog tela može trajati od nekoliko nedelja do nekoliko meseci.

U neke od najboljih namirnica za definiciju ubrajaju se jaja, kelj, brokoli, pileće grudi, tuna i spanać.

Naruči plan ishrane

Po ceni od samo 990 dinara naruči svoj lični plan ishrane
i kreni ka ostvarenju svog cilja već danas.

NARUČI PLAN ISHRANE
© Sva prava zadržana. OneFit 2020